Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

whining incoming...

με εχει πιασει παλι το γνωστο μουντ...λιγο που ειμαι αφραγκη λιγο που θα φυγω λιγο και το που αν και θα φυγω ελληνικο καλοκαιρι δεν ειναι για να δω λιγο που ο δικατσα για να μου αναγνωρισει το πτυχιο θα μου βγαλει το λαδι λιγο που νιωθω πως εφυγα και αν και καποια πραγματα αλλαξαν στην ελλαδα και στους ανθρωπους μου ισως αλλαξαν παραπανω απο οσο νομιζα και θα τα βρω ολα διαλυμενα λιγο που φοβαμαι οτι θα μεινω ανεργη λιγο που με τη σχεση μου δε ξερω τι θα γινει και αν θα αντεξουμε τον αποχωρισμο....

μου λειπει το καλοκαιρι μου.το δικο μου ανεμελο καλοκαιρι στο νησι.αυτο το καλοκαιρι που ξεκινουσε με μπανιο στη θαλασσα μετα το βραδακυ μπυριτσα στην προκυμαια και τραγουδια στο αγαλμα βολτες με το αμαξυ σφηνακια στα μπαρακια με το μαυρισμενο δερμα και την χαλαρωση και την ευεξια.περισυ οι διακοπες μου ηταν 10 μερες.λιγες αλλα πειρα τη δοση μου.τωρα τιποτα απο αυτα.

ολοι προχωρανε κανουνε πραγματα η εστω χαλαρωνουν αυτην περιοδο.εγω για λογους ανωτερας βιας θα ειμαι κλεισμενη στο διαμερισμα με ενα πισι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου