Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

αχ!



εχω μια εξομολογιση να κανω.

μαλλον ειναι κλισε αλλα γενικα μ αρεσουν τα ζωδια.
ξερω ποτε ειμαι ερωτευμενη με καποιον με τον εξης τροπο.
οταν διαβαζω το ζωδιο μου μετα διαβαζω και το ζωδιο του ανθρωπου που με ενδιαφερει πραγματικα.
ειχε ενα διαστημα που διαβαζα μετα το ζωδιο μου ενος αλλου ατομου που δεν ειναι πια στη ζωη μου.μετα διαβαζα το δικο σου.και με πιανανε ενοχες απιστευτες που το εκανα αυτο.γιατι δεν ητανε οτι δεν ημουν ερωτευμενη μαζι σου αλλα το ατομο αυτο μου ειχε γινει μια εμμονη.βασικα η ιδεα του ατομου (σκορπιος ειμαι μια δοση δοσαρα μαζωχισμου την εχω..)

οχι δε μπηκα στη διαδικασια να καταπιεστω για να κανω τα πρεποντα.εδω και καιρο ομως αισθανομαι διαφορετικα.και πολλες φορες απο μικρα χαζα πραγματακια καταλαβαινεις μεγαλα πιο συμαντικα.
εδω και καιρο μπορει να μας εχει παρει ενας συφουνας αλλα ειμαι ευτυχισμενη μαζι σου.
και πλεον μετα το δικο μου ζωδιο διαβαζω το δικο σου χωρις παρεμβολες και οχι γιατι ετσι πρεπει αλλα γιατι ετσι θελω!



τελικα ολα μπαινουν στη θεση τους ε;το αισθανομαι οτι αυτη η χαρα δε θα ειναι παρωδικη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου