Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

συμπτωσεις του κωλου




που λες επιτελους μπηκανε τα λεφτα και ξανανιωσα η γυναικα.βγηκα που λες εχτες για βολτα εξω να δω τον εξω κοσμο γενικοτερα.πηγαμε στο ταχυδρομειο.και παρολο που επρεπε να περιμενουμε καμια ωρα μεχρι να εξηπηρετηθουμε δε βαρεθηκα γιατι ειχανε παντου ραφια με βιβλια προς πωληση.ηθελα απο καιρο να αγορασω κανα βιβλιο στα πορτογαλικα.με εχει πιασει αγχος οτι οταν φυγω θα τα ξεχασω και δε θα εχω κανενα τροπο να κανω εξασκηση.ειδα το λογικη και ευαισθησια σε μια καλη εκδοση μπορει και να το παρω.

εντομεταξυ πριν κατι βδομαδες ανακαλυψα οτι φερανε τα αγαπημενα μου πατατακια με ρυγανη εδω.βεβαια δεν ειναι ακριβως σα τα δικα μας αλλα εχουν ριγανη!και εχτες ανακαλυψα οτι φερανε και τα αλατι και ξυδι....

ρε πουστη σε ενα πραγμα ημουν εθησμενη και δε μπορουσα τοσα χρονια να το βρω πουθενα και τωρα που φευγω εμφανιστικαν και τα 2?και οχι δε τελειωσα εκει.

που λες εχτες καθως ανοιγα την εξωπορτα της πολυκατοικιας επεσε το ματι μου σε ενα γραμμα το οποιο δεν ηταν μεσα σε κουτι.το σηκωνω να δω μηπως ηταν δικο μας,ε δεν ηταν.αλλα ηταν για καποιον νικολαο παπαμηχαιλ...δηλαδη ρε πουστη δε γινονται αυτα...ειμαι στην κωλοπολη τοσα χρονια μονη μου χωρις να υπαρχει κανενας ελληνας.και ξαφνικα εμφανιζεται;και μαλιστα στην πολυκατοικια μου;

τελοσπαντων.το αντιπαρερχομαι και αυτο.

εφυγε κι αυτος ο δεκαπενταυγουστος...νταξ καλα ηταν...μπορει να ημουν αφραγκη μπορει να μυζεριασα τρελλα αλλα ειδα με τον ρ. την πανσεληνο απο το μπαλκονι μας.και ηταν ομορφα.αμα σκεφτεις οτι το μπαλκονι μας βλεπει σε αρχαια ευρηματα της ρωμαικης εποχης με κολονιτσες κτλ.σκεψου τι ωραια.και τωρα που θα χωριστουμε ποιος ξερει ποτε θα ξαναδουμε πανσεληνο μαζι.

υγ.το καινουριο μου φετιχ.
body shop ρε!
το καλητερο;βγαινει σε συσκευασια 750 ml με εκεινο το πραγμα που εχουν και τα σαπουνια χεριων.το θεωρω πολυ χρηστικο γιατι δε ξερω για σενα αλλα εγω οταν εχω στα χερια μου το τζελ για το ντουζ παντα κατι κανω και το ριχνω το μισο κατω...α και μυριζει τελεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου