Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

facebook και ξεκατινιασματα.

ελεος πλεον με αυτο το facebook.
μαλακα εχεις συνειδητοποιησει ποσα ξεσκεπασματα κερατωματων εχουν υπαρξει απο τοτε που δημιουργηθηκε;ποσες αδιακρισιες;οχι οτι δεν υπηρχαν και πριν αλλα τωρα ειναι μες στη μουρη μας ρε φιλε και ειναι παντου!

οχι πες.
δεν εχεις τουλαχιστον μια φιλη που επιασε τον γκομενο της να φλερταρει με αλλες μεσω μηνυματων στο facebook;

δεν εχεις τουλαχιστον ενα ζευγαρι με μανια καταδιωξης με κοινα προφιλ γιατι "δεν εχουμε τιποτα να κρυψουμε (και καλα)";

εμενα μου ετυχε τωρα ο πρωην μου τη μια μερα να μου ορκιζεται οτι δε ξερει τον κωδικο μου και την αλλη μερα ο μαλακας πηγε με το προφιλ μου και ειπε χρονια πολλα στην αδερφη μου.μπερδευτηκε το παιδι φαινεται...

εχω ακουσει και για γνωστους που κανουν fake profile και την πεφτουν στις γκομενες η στους γκομενους τους για να μαθουν αν θα τους κερατωναν.

μια φιλη μου παλι εχει τον κωδικο του γκομενου της αυτος τον δικο της και οταν ειναι χωρια καθονται και οι 2 με τα 2 προφιλ ανοιχτα περιμενοντας ποιος θα παει στο τσατ να την πεσει σε ποιον.

η αλλη παλι εμαθε οτι την κερατωνε ο γκομενος της μεσω του facebook.

εγω δε μπορω να το κατανοησω αυτο.γιατι τετοια κατινια ρε παιδια;γιατι τετοια decadance ακομα δε μπηκε η χρονια;

και οχι μονο αυτο δε καταλαβαινω και το αλλο.
η γκει κοινοτητα τουλαχιστω λεει.οκ εμεις με τις συμβατικες σχεσεις δε το χουμε και πολυ γιατι δεν πληρουμε τα κοινωνικα προτυπα και για χιλια δυο αλλα πραγματα.
οποτε εκατσαν οι ανθρωποι εφευρεσαν μερη οπου ο σκοπος ειναι η γνωριμια και το σεξ.

εμεις οι στρειτ τι κανουμε ρε μαλακα;γιατι ειμαστε σα τα βοδια στη στανη και κοιμομαστε;γιατι δε το παιρνουμε αποφαση οτι κ εμεις πλεον συμβατικες σχεσεις δλδ αυτο που περιμενει η αλλη για να παντρευτει δε παιζει.και αν παιζει θα υπαρχει πολυ γλυτσα και δυσοδια απο πισω (εδω ο αλλος μετα απο 3 χρονια σχεσης χτυπιεται οτι με εμπιστευεται και μετα μου κανει σκηνηκα για πραγματα τα οποια ανακαλυψε στις ερευνες του αλλα του τα ειπαν αλλη ΝΤΕΜΕΚ ).

εντελως ντεκαντανς ομως.

μονο με διαλογους σουρεαλισμου μπορεις να απαντησεις σε τετοια πραγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου