Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

και βασικα αυτο που ηθελα να πω ειναι πως σε συνεχεια μια παλαιοτερης σκεψης του οτι καπως "εκλεισα" συναισθηματικα τα τελευταια χρονια για τους γνωστους λογους βεβαια καταλαβα οτι ισως δημιουργισα απο αντανακλαστικα επιβιωσης θες;θες απο ανασφαλεια και αδυναμια;ενα pattern ζωης το οποιο καθολου μα καθολου δε μου ταιριαζει.πραγματα τα οποια κατεκρηνα και συνεχιζω να κατακρινω για τους αλφα βητα λογους τα εκανα ολα μα ολα ενα προς ενα.δηλαδη οτι μαλακια υπαρχει σε αιστηιματικα καταφερα εγω να την κανω μεσα σε 2 3 χρονια ολα μαζι.

ενα απο τα κυρια πραγματα ειναι η σχεση μου.η συγκεκριμμενη σχεση περασε απιστευτα κοσμικα φαινομενα και το αποτελεσμα φυσικα δεν ειναι το ιδανικο.το καταλαβα εχτες που βλεπαμε τον mr and mrs smith ειναι λοιπον στην αρχη της ταινιας η τζολι με τον μπραντ και εχουν παει σε συμβουλο γαμου.και τους ρωταει το απλο"απο σεξακει πως παμε;"ε πως αρχιζουν η τζολι και ο μπραντ τα εχμ ωραιος καιρος σημερα;τα ιδια.μια απο τις θεωριες μου ειναι οτι οταν το σεξ δε παει καλα σε μια σχεση τοτε η σχεση δε παει καλα.και ειναι απο τις λιγες που ειναι και accurate.εχτες το παραδεχτηκαμε για ακομα μια φορα ομως επρεπε να του κανω υποδειξη οτι δεν ειναι "εσυ δε θελεις" αλλα εμεις δε θελουμε.γιατι στο μυαλο του αυτος νομιζει οτι ειναι αψογος απεναντι μου.οταν ομως ερχεσαι και μου το ζητιανευεις με υφος απο παιδακι 5 χρονων που το δειρανε εγω να σαγηνεψω τι ακριβως;αντε να του τα πεις αυτα ομως.μου λεει θα το παλεψουμε ομως ε;λες και το προβλημα εμφανιστηκε τωρα.σχεδον ενα χρονο παει το βιολι οπου η συχνοτητα του σεξ ειναι ιση η μεγαλητερη με την εμφανηση της πανσελινου.

εγω ξερω και αναγνωριζω οτι αυτο που με ανησηχει κυριως ειναι το οτι ξερω οτι εχω μπλοκαρει σε αλλα θεματα και μου βγαινει εκει.και τα περισσοτερα θεματα δεν εχουν λυση.να παλεψω αλλα πως;τι να πρωτοκανω;μηπως να το παρω αποφαση οτι τελειωνουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου