Δευτέρα 9 Μαΐου 2011


οκ.
το παραδεχομαι.
με εχει πιασει το υπαρξιακο μου και θελω να τα βγαλω απο μεσα μου!
που λες οταν πηγα στην ελλαδα εγινα αλλος ανθρωπος.και γιατι πηγα για σερβις στο συνεργειο (κομμωτηριο ψωνια κτλ)και γιατι γενικα μου βαρεσανε διαφορα καμπανακια βγηκε η ντιβα απο μεσα μου και γενικα ειμαι καλη διαθεση.
συναμα με αυτο καπου μεταξυ εκκλησιασμου τραπεζωματως με θειες ξαδερφια κτλ τηρηθηκε και η γνωστη ελληνικη παραδοση του να λεμε χοντραδες σε καποιον που εχουμε να τον δουμε πολυ καιρο για αδιευκρινιστο λογο ομως. "χριστινα τι κανεις μια χαρα σε βλεπω ξαδερφουλα μου!τι εγινε τα πειραμε τα κιλακια μας ε;"
παρολο που γενικα δε με απασχολει τι λεει ο ενας και ο αλλος ειδικα ατομα που τα βλεπω μια φορα το χρονο και αν,επειδη αυτη η φρασουλα επαναληφθη περισσοτερο απο 3 φορες σε διαστημα 4 ημερων που ημουν στο χωριο ε καπως οσο ναναι ενιωσα την ουρα του σκορπιου να ανασηκωνεται νοερα απο πισω.
γιατι οσο ναναι οταν εγω αγαπη μου ξωδεψα μιση ωρα για να πετυχω το ματι σωστα εχω σκασει μυτη στην εκκλησια με κουστουμι μαυρο και τακουναρα και νιωθω σα την μαντοννα στο express yourself ε οταν ερχεσαι και μου λες οτι παχυνα ε μου το γαμας!

μετα απο μερικες μερες ομως εκανα την αυτοκριτικη μου.οκ χοντραδα ειναι να πεις κατι τετοιο σε καποιον.ακομα και αν τον νοιαζεσαι.αλλα μηπως λεω μηπως εχουν ενα δικιο;εχμ εχμ...
ε που λες ανεβηκα και στη ζυγαρια για να το διαπιστωση εν ιδιοις ομασι.ειμαι 75 κιλα.θα μου πεις ναι αλλα εχεις και μια καποια ποσοτητα στηθους που δεν μπορει να αγνοηθει ετσι απλα.επισης για καλη μου τυχη ειμαι γυρω στο 1.70 και επισης το σωμα μου κατα γενικη ομολογια ειναι καλλιγραμμο οποτε χοντρη δε με λες.αλλα ελα που βγηκε η ματαιοδοξια απο μεσα μου ελα που εχει βγει ενα εμο πραγμα οτι εχω παρει κιλα οτι δε βλεπομαι.και ανοιξε ο ωχετος.με επιασαν ολα τα συνδρομα μαζι και η αυτοεκτημηση επιασε πατο.με πιανει η αδερφη μου τοτε (κυριως) βρε καλη μου βρε χρυση μου αφου μου ταζει λαγους με πετραχυλια οτι δεν ειναι ετσι τα πραγματα ε ενταξει λεω...θα το αποδεχτω.

και γυριζω τωρα στην πορτογαλια.και αρχιζει το αλλο δραμμα.οκ το ξερω οτι με το revamp που εκανα ειμαι μια θεα επιτελους αισθανομαι οτι ξαναβρικα το στυλ μου κτλ κτλ.αλλα τοσο πολυ αλλαξα πια;θελω να πω...τετοια αλλαγη που με βλεπουν γνωστοι στο δρομο και δε με γνωριζουν;που βλεπω κατι συμφοιτητες μου να με λιγουρευονται τωρα στα τελειωματα;και που ειναι το προβλημα θα μου πεις;εχμ εχμ...το προβλημα ειναι πως ναι μεν σουλουπωθηκα αλλα ολες αυτες οι αντιδρασεις μου χτυπησαν και αλλα καμπανακια εσωτερικα και καταλαβα οτι μαλλον ειχα αφισει τον εαυτο μου πιο πολυ απο οσο νομιζα.δε ξερω τι απ ολα εφταιξε πιο πολυ.το οτι ο συνδιασμος δουλεια σχολη δε μου αφηνε χρονο;οτι γενικως εδω ρουτινιαζω απιστευτα;οτι τα ατομα γυρω μου ειναι ολα κολλημενα σε εναν υπολογιστη και παρταλια;οτι εχμ εχμ καποιες πληγες του παρελθοντος ειναι ακομα ανοιχτες;οτι η σεξουαλικη μου ζωη εχει πιασει πατο;και μαλιστα σε περιοδο οπου συγκατοικω με τον γκομενο μου;δε ξερω...

και το τελευταιο κερασακι στην τουρτα ηταν το εξης.εδω και μια βδομαδα που ηρθα αρχισα γυμναστιριο.οποτε για να μη πανε χαμενοι οι κοποι μου που χτυπιεμαι πανω στα ποδηλατα και στους διαδρομους αποφασισα να προσεχω τι τρωω.ε και ψιλοεκανα καλη διατροφη τη βδομαδα αυτη.πειρα all bran για να τρωω πρωινο πειρα φρουκτωζη αντι για ζαχαρη ετρωγα το μειν πιατο το μεσημερι και το βραδυ σουπιτσα λαχανικων(εδω στην πορτογαλια ειναι απλα τελειες τελειες τελειες!).ε και που λες το βραδυ του υμιτελικου του uefa ειχε παρα πολυ κοσμο κατω και πηγαμε ολη η ταξη πριν το μαθημα σε ενα εμπορικο να δουμε το ματσ.ε και κατσαμε να φαμε εννοειται.αφου λοιπον πειρα τη σουπιτσα μου οταν οι αλλοι τρωγανε μπριζολαρες και χαιρομουνα γιατι τελειωσε ακομα μια μερα χωρις να φαω καμια μαλακια απο τις γνωστες δικες μου,ερχεται μια συμφοιτητρια μου και καθεται διπλα μου με μια βαφλα παγωτο με σιροπι σοκολατα.εχμ εχμ και τοτε ξυπνησε το λαιμαργο παιδακι απο μεσα μου ε και ηθελα κι εγω.λεω αντε δε γαμιεται θα παρω.
και την αλλη μερα συνειδητοποιησα οτι οταν πηγα να πληρωσω εδωσα πενηνταευρο.και τα 45 ευρω ρεστα ηταν nowhere to be found αγαπητε αναγνωστη...ψαχνω σε τσεπες παρα τσεπες απο δω απο κει...τιποτα...πανε τα 45 ευρω....και βεβαια εγω με το που παρελαβα τη βαφλα κενο μνημης....πηγα και ρωτησα την αλλη μερα μηπως δε τα πειρα τα ρεστα και απο φιλοτιμο μου τα δωσουν πισω με το εξτρα σουπερ puppy eyes υφακι αλλα η πωλητρια δεν ηξερε δεν ακουσε...
και ξαναβγηκε τοτε θριαμβευτικα η dramma queen απο μεσα μου να μας τραγουδησει τη γνωστη αρια "εσυ φταις για ολα,ακαρδη ηλιθια ξανθια"οπου εξιστορουσε την πονεμενη ιστορια μιας λαιμαργης που πληρωσε 50 ευρω για μια βαφλα!ασε σου λεω κοντεψαν να με παρουν τα ζουμια και να μου φυγει το αιλαινερ να κλαιω με μαυρο δακρυ για πιο ρεαλιστικο αποτελεσμα...

ουφ κουραστικα.τι κρισαρα ηταν αυτη;μηπως να παω μια βολτα να ξελαμπικαρω;καλα λες.θα παω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου