Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

εχω αρχιζει και νιωθω λιγο περιεργα....αρχιζει σιγα σιγα να με αγγιζει ο αερας της αλλαγης και μου δημιουργει αναμεικτα συναισθηματα...ειναι και αυτη η σεληνη στο σκορπιο...δε ξερω...
προσπαθω οσο γινεται να συγκεντρωθω στον εαυτο μου και στο τι ειναι καλητερο για μενα χωρις παρεμβολες και παροτρυνσεις που ενδομυχα γινονται και για αλλους λογους και οχι απαραιτητα με το τι ειναι καλητερο για μενα...και ολο αυτο το κονσεπτ πρεπει να γινει με πραγματα υλικα και μη που να συμβαδιζουν με την πραγματικοτητα και να μην ανικουν σε σεναριο αποτυχημενου μιουζικαλ...

επισης εχω κανει καινουρια ανακαλυψη στο μαγειρεμα.το ηξερες εσυ οτι τα ντοματακια αυτα που ειναι σα κερασακια στο φουρνο ψυτα ειναι τελεια μελωμενα;ναι ξερω πεταχτηκα απο το ενα θεμα στο αλλο αλλα προσπαθω να keep it simple μη φλιπαρω.

και οχι τιποτα και στον συναισθηματικοερωτικο τομεα πολυ χλωμα τα πραγματα...και οχι τιποτα σα σκορπιος με ξερεις τωρα πως ειμαι ειδικα στα θεματα κρεβατιου...και τωρα αισθανομαι σαν ταμμενη παρθενα ποιος ξερει ως ποτε...και ολα αυτα παρολο που ελειψα τοσον καιρο παρολο του ρεβαμπ παρολο του οτι λεει πως με γουσταρει ακομα τρελλα...δε μπορω να καταλαβω...νομιζω οτι η νορα ειχε δικιο της προαλλες με αυτο που λεγαμε...το σεξ δεν ειναι το παν αλλα μπορει να πει πολλα για μια σχεση...δε μπορω αλλο dramma ομως κι εγω...μηπως ομως και αυτο το σκεπτικο με εκανε να επαναπαυθω στον κωλο μου και στη βολεψη μου;

what the hell;μα που σκατα ειναι η αντισυμβατικη ηρωιδα του μιουζικαλ που ζει καπου μεσα μου να με χαστουκισει και να με παρει απο το χερι να αρχιζω να τρεχω στα λαγκαδια και στις παραλιες για να τραγουδισω ποσο ωραια ειναι η ζωη και η ελευθερια μου;



Υ.Γ. 3. Πανσέληνος ( 17/5) στον Σκορπιό: Στάση. Πως τα βλέπεις τα πράγματα; Που μπάζει η βάρκα; Αξίζει ή δεν αξίζει; Δουλειά, ερωτικά; Απάντησ σε τίτλους και πορεύσου ανάλογα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου