Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

προχτες εμφανιστικε στο απο πανω μπαλκονι που ειναι η ταρατσα μια γατουλα...την ακουγα και αλλες μερες που νιαουριζε.τωρα ειχε απελπιστει και εκλαιγε απελπισμενα.ο μπαρτουλης μου την κοιτουσε και γυρνοβολουσε στο μπαλκονι ανησυχος.το ιδιο κι εγω.επειδη τα κτηρια εδω ειναι κολλητα υπεθεσα οτι καποιος μαλακας ιδιωκτητης την αφησε στο μπαλκονι και την πειρε το παραπονο.την επομενη μερα εκλαιγε ολη μερα.εσκυβε το κεφαλι της κατω για να κοιταξει προς εμας και μας ζητουσε βοηθεια.λεω δε μπορει κατι πρεπει να κανουμε.χτυπησαμε τα κουδουνια απο γειτονες μας ειπανε οτι τα κλειδια της ταρατσας τα εχει μονο ο ιδιοκτητης.τον πειραμε τηλεφωνο και μας ειπε οτι θα ερθει να βγαλει τη γατα μολις βρει τα κλειδια οχι γιατι τον νοιαζει η γατα αλλα για τον θορυβο που κανει...ναι...τελοσπαντων το αντιπαρερχομαι εγω αυτο.στο τελος ενας καλος κυριος απο τον πρωτο οροφο ανοιξε την ταρατσα και απεγκλωβισε τη γατουλα.η καημενη ηταν τοσο τρομαγμενη που οταν μου την εδωσε στην αγκαλια μου εκεινη εξακολουθουσε να κλαιει...ηταν και πανεμορφη και απο σπιτι γιατι φορουσε και κολαρο και οσο ναναι σε ταρατσα βρεθηκε.ειχε καταπρασινα ματακια που μας ευχαριστουσαν με το βλεμμα και 2 μαυρες πιτσιλιες στη μυτη.

την αλλη μερα μου χτυπαει το κουδουνι μια κυρια.εγω δεν την ειχα ξαναδει ποτε.καλοφτιαγμενη γυρω στα 60 65 με ακριβα ρουχα.αρχισε να μου κανει παραπονα οτι αναστατωσαμε το γιο της εχτες που τον πειραμε τηλεφωνο για τη γατα και οτι εκεινος δεν ηξερε που ειχε τα κλειδια και αγχωθηκε και τελικα εδωσε τα κλειδια στον κυριο που εσωσε τη γατουλα αλλα τωρα δεν μπορει ο γιος της να τον βρει για να παρει τα κλειδια πισω και εκεινη δε μπορει να βρει το γιο της και τωρα ηταν 15.30 και εκεινη δεν ειχε φαει καν μεσημεριανο λογω αυτης της καταστασης.

πειτε με σκατοψυχη αλλα προσωπικα για μενα ειναι πιο συμαντικη η ψυχη της γατουλας παρα του γιωκα της ηλιθιας που παιζει να ειναι και τζανκι.την ενοχλησαμε την κυρια.εχασε το μεσιμεριανο της.λες και το ζωακι ειναι πραμα.λες και δεν ειναι κατι συμαντικο να βλεπεις μια ψυχη να σου ζηταει βοηθεια με το κλαμα και τα ματια και να ψυχορραγαει.και μου τη σπαει γιατι στην κοινονια που ζουμε και εδω και εκει ο γραφικος μαλακας της υποθεσης ειμαι εγω και οχι η σκατοψυχη κωλογρια με τα λουσα που ηρθε να μου κανει βαβα γιατι δεν εφαγε μεσημεριανο επειδη δε μπορει να συνεννοηθει με το μαλακα το γιο της για ενα τοσο απλο πραγμα.

δεν ηταν λεει τοσο συμαντικο να τους ενοχλησουμε γι αυτο.ευχομαι οταν θα μετακομισω να βουλωσει ο σωληνας της ταρατσας να γεμισει νερο και να μουχλιασει ολο το σπιτι και τα επιπλα και να μη σας ειδοποιησει κανεις γιατι θα σκεφτεται σαν εσας ζωαδια μη χασει το μεσιμεριανο του.να δουμε τοτε αμα θα το ξανασκεφτειτε.ζωα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου