Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

δεν εξαφανιστηκα.σημερα ελαβα και τα τελευταια μου πραγματα οποτε επισημα πλεον το ταξιδι ολοκληρωθηκε.ειμαι και επισημα κατοικος θεσσαλονικης.μεχρι στιγμης τα πραγματα δεν ειναι οπως τα περιμενα.ειδικα οι γονεις μου νομιζουν οτι εχω ερθει για διακοπες.δεν εχουν καταλαβει τι συμβαινει ουτε τους λογους που γυρισα.τον τελευταιο καιρο ειδικα με παιρνουν τηλεφωνο μονο για να μου δωσουν διαταγες.

ξερω τι εχουν παθει.βλεπουν τηλεωραση.πραγματικα προτυμω να βλεπω πανια παρα ειδησεις.ειναι τραγικο αυτο το πραμα.

κατα τ αλλα η θεσσαλονικη ειναι μια χαρα.μονοι μας ψυχοπλακωνομαστε.

με δουλεια ακομα τιποτα.ειμαστε σε αναμονη.

ο κολλητος μου εφυγε φανταρος.ευτυχως εχω την αδερφη μου εδω.

ο γατουλης μου ηταν πολυ ησυχος στο ταξιδι.και με τον αρη τα πανε μια χαρα.αλλα εχτες ειχαμε ενα ατυχηματακι οχι σοβαρο ευτυχως και του βαρεσαν οι ορμονες στο κεφαλι.μας εχει τρελανει με το κλαμμα.αντε να δουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου