Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

creepy...

οπως εχεις καταλαβει αναγνωστη εντεχνως (χμ χμ) δεν επικεντρωνομαι στο κυριως θεμα μου που ειναι το οτι γυριζω ελλαδα αλλα αναφερομαι σε ασχετα πραγματα.το κανω για να μη φρικαρω κυριως απο το αγχος.πρωτη φορα τετοιο πραγμα και τετοιος συναισθηματισμος!

ελα ελα μη μας πιασουν απο τωρα τα ζουμια αλλο ηθελα να σου πω.
που λες προχτες ελαβα αναπαντητη κληση (παντου...χρονια και ζαμανια το σονγκ)απο αριθμο αγγλιας.μου εκανε μεγαλη εντυπωση γιατι εχω 2 φιλους στην αγγλια.η μια μου τα εχει δοσει ολα τα κινητα και σταθερα της.ο αλλος δεν εχει λογο να με παρει τηλεφωνο και δεν εχει καν το νουμερο της πορτογαλιας.το αφησα λεω οποιος ειναι θα ξαναπαρει.αφου τους πετυχα και τους 2 στο ιντερνετι και μου ειπαν οτι δεν μου εκαναν κληση καμια ο δαιμονιος ντεντεκτιβ του σκορπιου ιντριγκαριστικε και μου ψυθηρησε απαλα εις το αυτι...."μηπως να το γκουγκλαρεις;"

ετσι εκανα φιλε αναγνωστη και τι να δω!

http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/00442030513739

ολη η υφιλιος ψαχνεται κυριες και κυριοι για το ποιος ειναι πισω απο το μυστηριωδες νουμερο!τα ποστ τα εχουν ολα οπως βλεπεις!αλλοι λενε οτι το σηκωνουν και ακουν μπιμπιπ αλλοι οτι καποιος τους ρωταει ειστε ο κυριος ταδε ταδε; και μολις πουν ναι το κλεινουν....μεχρι και εταιρια για ξεπλημα χρηματος αναφερεται....

αχ ευτυχως που δε το σηκωσα!αλλα εμεινα να αναρωτιεμαι τι σκατα.

θα το παρακολουθω στενα το θεμα κυριε αριθμε μυστηριο.

κι εσυ αναγνωστα αμα λαβεις τετοια κληση μη το σηκωσεις καλου κακου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου