Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

γκρινια ρελοαντεντ

ανακαλυψα κατι προσφατα.σε απλα πραγματα και σε καθε ευκαιρια νιωθω ενοχες.οχι οτι κανω κατι τρελο σε απλα πραγματα.παραδειγμα.ξοδευω παραπανω λεφτα για φαγητο και νιωθω ενοχες για αυτο.πινω ενα καφε και νιωθω ενοχες.γυρισα στην ελλαδα και νιωθω ενοχες!
μεχρι που πηγα και χρησιμοποιησα καποια χρηματα απο εναν λογαριασμο μου με οικονομιες για τη στειρωση της γατας μου και νιωθω ενοχες!

ε οχι ρε πουστη μου!τοσο μαζοχα ειμαι πια;εχω πριξει και την αδερφη μου και τον γκομενο μου με τα συγκεκριμμενα θεματα.βρε καλη μου βρε χρυση μου τιποτα εγω...

και εκανα και την αλλη τη μαλακια.παρολο που ημουν υποψιασμενη κτλ ανοιξα τηλεωραση.ειναι στο ιδιο δωματιο με μενα και δε γλυτωσα.το ψυχωπλακωμα το ιδιο.ο καθε μαλακας βγαινει και λεει το μακρυ του και το κοντο του για το οτιδηποτε.το καρακιτσαριο σε ολο του το μεγαλειο μιλαμε...δε παλευεται αυτο το πραγμα με τιποτα.

τα χω παρει γενικα με διαφορα που τραβανε την προσοχη μου.γενικα ολοι μας την κριτικη για αλλους την εχουμε πολυ ευκολη.απο τη μερα που εχω ερθει εχω ακουσει σχολια για τα παντα.για τη σχεση μου που ειναι απο αποσταση και δε θα δουλεψει για τη δουλεια που δε προκειται να βρω για το βαρος μου για τον εαυτο μου γενικα.δε σου λεω ρε φιλε να μη με πεις αυτο που σκεφτεσαι αλλα μπορεισ να το πεισ και με ωραιο τροπο δε χρειαζεται να ειμαστε καφροι...

και αυτοι οι γονεις με τιποτα δεν ειναι ευχαριστημενοι.μια ζωη μιρλα ρε πουστη μου.

γενικα οποιος θελει να φαγωθει με τα ρουχα του να το κανει μονος του.αμα πια!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου