Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Πριν κατι χρονια τοτε που οι μεταλ μπαντες με γυναικεια φωνητηκα τα επικα θεματα στα τραγουδια και γενικα το αρ πι ηταν στα πανω του ειχα μπλεξει με μια μπαντα η οποια ηταν ως εξης.κανεις δεν εχει δει κανεναν.ηχογραφει ενας ενα πραγμα την κηθαρα ας πουμε και μετα προσθετει ο αλλος το μπασο ο παραλος το βιολι ενας αλλος τη φωνη κτλ.τα παιρνει ενας ηχοληπτης και τα μιξαρει και εχεις ενα τραγουδι απο διαφορετικα μερη του κοσμου.τοτες εγω ειχα πει ααα τι ωραια διεθνες συγκροτημα και θελει να συμμετεχω εγω ξες.βεβαια τα πραγματα στην πραγματικοτητα ηταν λιιιιιγο διαφορετικα.

ελεγα εγω ας πουμε.παρτιτουρες δε θα μου δοσετε;η απαντηση.παρτιτουρες;τι ειναι αυτο;ε καλα κι εγω πως θα τραγουδησω επανω στη συνθεση του αλλου οτι θελω εγω θα πω;και αμα μου ερθει εμενα πανω στην επικουρα να τραβηξω μια στανηση;τεσπα...

λεφτα για το στουντιο;ντεν κσερει ντεν καταλαμπαινει...καλα αντε λογω τεχνης ας το χρεωθω και εγω το εξοδο αυτο.

και ερχεται η ρημαδομερα που ερχεται το σιντι στα χερια μου.το εξοφυλλο πολυ ωραιο.επαγγελματικη δουλεια.βαζω να ακουσω.αυτη ηταν και η τελευταια φορα που ακουμπησα και το cd αυτο...γιατι οσο φιλοτημη προσπαθεια και αν καναμε εμεις αμα ο ηχοληπτης δε νιωσει οτι ολες οι λουπες πρεπει να εχουν ομοιμορφια στο βαθος και στη δυναμη εως ενα σημειο βγαινει ενα κουλουβαχατο.ο ενας να ηχογραφει μικροφωνακι υπολογιστη και να βγαινει ο ηχος σαν τρανσιστορακι του 50 ο αλλος με επαγγελματικο μικροφωνο και να ακουγεται καμπανα ο αλλος να εχει κατσει να εχει βαλει βαθη μονος του ο αλλος τιποτα....λαθη στο χρονο που εννοειται πως προεκυψαν αφου παμε απροβαριστοι ουσιαστικα για ηχογραφηση

περασε ο καιρος και πριν κατι μερες πως μου τη βαρεσε και λεω δε ψαχνω στο youtube μηπως καποιος το ανεβασε;και οντως ολη η δισκογραφικη δουλεια ειναι ανεβασμενη.το δε κομματι με την θρασια charles martel εχει και 12000 views.το ακουστικο βερσιον οπου ειμαι μονο εγω και ενα τσελο 3000.μαλακα διασημοτητα.

το καλητερο ειναι τα κομμεντς απο τους μεταλλαδες απο κατω οπου γουσταρουν απειρα γραφουν τους στοιχους (εγω αναθεμα αν σημερα τους θυμαμαι) και γενικα χαιρονται!ακου να δεις φιλε...



τελικα το τραγουδακι δεν ειναι ασχημο.για τα μεσα που ειχαμε παρα πολυ καλο θα ελεγα...τι να πεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου