Κυριακή 17 Ιουνίου 2012


δε θα ασχοληθώ με τις εκλογές...θα το κάνουν όλοι οι υπόλοιποι...θα πάω blind guardiaν.ουτε ενα τραγούδι δεν άκουσα...θα πάω να πιω την μπυρίτσα μου και να τους απολαύσω.μέ έχει πιάσει το καλοκαίρι και έχω χαλαρώσει.τελειώνω και με το σχολείο. other than that,εσύ.εμφανίστηκες πάλι έτσι στο άσχετο.πήγες να κάνεις το γνωστό ντού αλλά σε σταμάτησα.και μόλις σε φρέναρα άρχισες να ακούς.και είπες.και μίλησα κι εγώ.και τώρα εξαφανίστηκες.χάθηκες πάλι.δε πειράζει.δεν το κάνεις επίτηδες και το ξέρω.και μου απέδειξες πανηγηρικά οτι δε με εμπιστεύεσαι.ούτε κι εγώ σε εμπιστεύομαι.και η μαλακία ξέρεις ποια είναι;δεν είναι οτι είμαι φούλ ερωτευμένη (είναι πολύ πρώιμο ολο αυτό άλλωστε).ναί αισθάνομαι κάποια πράγματα.κι εσύ το ίδιο.αλλα υπάρχει όλο αυτό το θέμα.αλλα όταν βρισκόμαστε its all fucking crap!ποτε θα το καταλάβουμε;θα το καταλάβουμε ποτέ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου