Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

δε ξερω αν με εχει εκνευρισει:

1. η ζεστη που μια ερχεται μια φευγει και δε ξερουμε τι να φορεσουμε
2.ο καιρος που εχει συννεφια και μου γρατζουναει τη φωνη.
3.το οτι γενικως υπαρχει ενας εκνευρισμος στην ατμοσφαιρα.
4.τα μαθηματα στη σχολη που τελειωνουν και δεν εχω καμια ορεξη για εξετασεις.
5.τα λεφτα που δε φτανουν ποτε.
6.οι σκεψεις για το παρελθον που δε λενε να φυγουν.
7.οι απαιτησεις που εχουν οι αλλοι απο μενα και δε πραγματοποιουνται.
8.οι απαιτησεις που εχω εγω απο τους αλλους και δε πραγματοποιουνται.
9.η αδιαφορια και ο καθωσπρεπεισμος της πλειοψηφιας ως σταση ζωης,ακομα και ανθρωπων κοντινων
10.η ελειψη εμπνευσης.
11.η ελειψη χρονου.
12.η αισθηση οτι αυτη η λιστα ειναι ατελειωτη.
13.η αισθηση οτι με ανταγωνιζεσαι και δε θες να το παραδεχτεις.γιατι αν το παραδεχτεις θα φανεις γελειος.
14.η αισθηση οτι εισαι μαζι μου γιατι βρικες ενα λιμανι για να αραξεις μακρια απο τα προβληματα σου.
15.η αισθηση οτι κι εγω εκανα το ιδιο ομως τωρα θελω να τα λυσω ολα και να κλεισω ανοιχτα βιβλια και λογαριασμους αλλα παλι ειμαι againist all odds.
16.η αισθηση οτι δε μπορουμε να μιλησουμε για ενα ηλιθιο θεμα χωρις να διαφωνησουμε.
17.η αισθηση οτι επειδη δε θυμαμαι ακριβη φρασεολογια σε μια συζητηση σημαινει οτι διαστρεβλωνω καθε τι που λες.
18.το οτι πλεον δυσταζω να εκφρασω αυτα που θελω γιατι με το που παρεκκλινω απο τα πιστευω σου μου βαζεις τις φωνες.
19.το οτι ακομα και αν μου ζητησεις συγνωμη μετα απο ενα καυγα μετα απο καιρο οταν θα το φερεις δτην κουβεντα θα μου πεις οτι εμμενεις σε αυτα που ειπες και που ζητησες συγνωμη ακυρονωντας τον εαυτο σου.
20.το οτι για ολα τα παραπανω φταιω εγω και μονον εγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου