Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

κοιμηθηκα πολυ ασχημα εχτες το βραδυ.εκει που ελεγες οτι σημερα θα μας ζεματισει ο καιρος εβγαλε κατα τις 5 εναν αερα μας πειρε και μας σηκωσε.με νευριαζει γιατι και εφιαλτες βλεπω και κρυολογω και γενικα νιωθω ενα γραντσουνισμα στη φωνη.

εχτες πειρα το λαπτοπ μου και πηγα να αραξω εκει που δουλευει.ως γνωστον μονο ενας σκορπιος θα μπορουσε να βρει ενα σημειο πιεσης συναρπαστικο.ετσι κι εγω οταν ειμαι εκει κανω εργασιες διαβαζω γενικα κανω πραγματα που οταν ειμαι σπιτι δε στρωνωμαι.ετσι και εχτες.ηταν η τριτη φορα που τον πετυχαινα.δεν ειχε καταλαβει στην αρχη οτι ειμαι εγω.τωρα πλεον το χωνεψε.και εξακολουθει το θεατρο.μα ποσο λειμ ειναι αυτο;αναρωτηθηκα και συνεχησα να ακουω michael buble.σηγουρα δε χαιρεται που με βλεπει.ωραια.χα!σημερα το πρωι στο γνωστο τρολινγκ του φεις η γκομενα του παλι εγραφε ποσο τον λατρευει στο προφιλ του.αυτο γινεται καθε μα καθε φορα που "παιζει"μεταξυ μας κατι ειτε μια τυχαια συναντηση ειτε τα καθολου τυχαια μυνηματα που μου εχει στειλει κατα καιρους οτιδηποτε εχει να κανει με μενα γενικα.και αντε εγω να παραδεχτω αναγνωστη μου οτι ναι εγω μια αδυναμια στο τρολινγκ κακο συνηθειο το ξερω και μαλιστα για ενα ατομο υψηλης διανοησης οπως εγω κτλ κτλ αλλα ενταξει δειξε κατανοηση ολοι εχουμε ενα αδυνατο σημειο θα μπορουσε να ειναι κατι χειροτερο αλλα πες μου δεν ειναι τρελο λειμ η γκομενα;ακομα κι εγω ειμαι ψωναρα του κερατα αλλα τοσο προσπαθεια για να δειξουμε εικονα δικια μας και της σχεσης μας για να δει ο κοσμος τι ευτυχισμενο ζευγαρι ειμαστε και τετοια;μερικων η ζωη ειναι τι θα ποσταρουν στο φεις μου φαινεται.

και με τον αλλον εχτες πηγαμε κατι να πουμε το βραδυ.και μου ειπε εν ολιγοις οτι εχει θεματα διαφορα αλλα δε θελει να τα συζητησει γιατι θα τσαντιστω.ποια ειναι τα θεματα;οτι θα φυγω και δε ξερει αν θα τα βγαλει περα μονος του.συγνωμη που δεν εχω τη δυναμη να σου λυσω ΚΑΙ αυτο το προβλημα και ειμαι τοσο εγωιστρια που κοιταω μονο πως θα δω εγω που σκατα θα ειμαι απο σεπτεμβριο.και η μαλακια της υποθεσης ειναι πως κι εγω παρολο του οτι νιωθω οτι ειναι κατι που πρεπει να γινει στεναχωριεμαι παρολαυτα γιατι κλεινει ενας κυκλος.ισως απο σεπτεμβρη να μη τον ξαναδω και ποτε και θα μου λειψει πολυ.οσο να πεις τον αγαπαω.αλλα η σχεση μας;δεν ειμαι μεγαλη φαν του να περιμενω να αναζωπυρωθει μια σχεση ετσι επειδη καποτε εδωσε κατι καλο.μου δενει κομπο το στομαχι αλλα αναρωτιεμαι αν βγαλεις τη συνηθεια και την κοινη ζωη τοτε τι θα μεινει στο δοχειο κατω κατω περα απο μερικα ψυγματα αγαπης και ψυχουλα παθους;αρκουν αυτα για να εισαι με καποιον;οχι βεβαια...τ ακους;τα ακουω να λες...

και αντε μετα εγω να συγκεντρωθω για να ψαχνω για μεταπτυχιακα και audition.δε με χεζετε λεω γω;ανοητοι και οι 2.με κουρασανε.

και αυτοι και διαφορα αλλα ατομα του "¨κυκλου" μου ο οποιος τις τελευταιες μερες εχει γινει σαν τον κοκκινο κυκλο ενα πραγμα.οπως ειπε και η αδερφη μου παγκοσμιο πρωταθλημα καλλιτεχνικου ξεκατιναζ.ελεος ομως μεσα τα νυχακια επιτελους ουφ!

και ακομα καλα καλα δε μπηκε ο ιουνιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου